Zeem Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Tjenare! Nu har tekniska jag lagt pengar på en Ipod video 30 gb. Nu undrar jag hur man får in musik på den? Jag fattar bara inte Itunes. Kan någon förklara detaljerat hur man gör? Snabba svar tack ! Peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Kolla i instruktionsboken, där lär det ju stå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Borde det inte gå att bara öppna ipod-drivern och dra i datorn över låtar? Har själv ingen ipod men det är så de flesta mediaspelare funkar. Redigerat 10 April 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Borde det inte gå att bara öppna ipod-drivern och dra i datorn över låtar? Har själv ingen ipod men det är så de flesta mediaspelare funkar. Nej, det går inte med ipod. Det står inte i instrauktions boken heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Jag har en iPod shuffle men jag vet inte om det är på samma sätt man gör men iPod som iPod.Först sätter man i iPoden i en USB-Port sen så ska iTunes startas automatiskt sen ska det bara vara att dra över låtar från biblioteket till sin iPod.Funkar inte detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 kommer det inte upp automatisk när du stoppar in usb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 TACK!! Nu är det bara krångel att låtar hamnar i fel kategori ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.