Putside Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Jo jag hörde att man måste registrera sig på steam för att kunna spela hl 1 online Hur gör man det, måste man ladda ner steam ? Är det i överhuvudtaget några hl1 servrar öppna ? Tack på förhand
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 det finns väl ett nytt hl1 som heter half life source jag tror bara du kan spela med det!
Putside Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Och hur skaffar man det ? Måste man köpa det i affären ? Redigerat 10 April 2006 av outside enemy
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 jag vet inte jag fick mitt när jag köpte hl2
Hammmar Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 går väl o köpa via internet , via steam ,.. men sök ¨på någon sida efter steam för det är gratis...
Megaklumpen Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 Ja, man måste registrera sig på steam för att kunna köra något CS/HL-spel online, men om du ska ha HL1 å inte har det så rekomenderar jag dejj att köpa HL2 för då får de med b.la det och några andra spel. Men om de e några HL1 servrar öppna vet jag inte men det borde ju vara det. Om du köper ett CS/HL spel så ska stem komma med, när du installerar ett Steamspelbart spel så ska det komma upp att man installerar Steam först annars kan du ju ladda ner steam på http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow åsså e de bara att ladda ner och installera.Sedan för att lägga in ett spel på Steam så går du in på stem och trycker på "Games" fliken INTE "My Games" fliken åsså trycker du bara på Activate a product on Steam åsså följer du "instruktionerna" åsså skriver du in ett CD-key som INTE har använts på Steam förut å senn e de klart!
Putside Skrivet 11 April 2006 Författare Rapport Skrivet 11 April 2006 (redigerat) Danke bitte ! Jag har den här upplagan av spelet ( se bild ) Det står att man kan spela på internet men ingenting om Steam Det kanske inte fanns då :S Men jag testar att ladda hem Steam iaf Redigerat 11 April 2006 av outside enemy
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Skrivet 14 April 2006 Gör de så får du se, min broder använde vårat HL1 CD-key när han la in några spel på steam så han fick HL1 då me, kan kolla på söndag eller måndag om de går å spela online om du inte redan har gjort det ;)
Rekommendera inlägg