Gäst Mega93 Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Hej. Jag har startat ett Rollspelsforum (******). Detta forum är gratis och har ingan banner, men ett störande bilduppladdningfällt och länkar längst ner. Detta är så lite att jag knappast borde fråga men vet någon om det finns nåt PHPBB forum som är både gratis och reklamfritt? Förr hade jag sidan på Avidgamers1 men den blev raderad då dom började ta bort alla sidor som inte varit aktiva på 4 veckor utan att meddela det. Så det jag frågar efter är om någon vet var man kan skaffa ett gratis reklamfritt forum eller community. Redigerat 10 April 2006 av Ragnarök Citera
neVah Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 jag tror att reklam har reklamfritt? kan ha fel... Citera
neVah Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 (redigerat) srry för dubbel, TRYCK HÄR , länken till reklam... Redigerat 10 April 2006 av Quaked_Ess Citera
Gäst Mega93 Skrivet 10 April 2006 Rapport Skrivet 10 April 2006 (redigerat) Jaså, så i ett sånt här inlägg får man inte posta länkar men i detta får man visst det? http://forum.fuska.se/Min_Hemsida-t63242.html Redigerat 10 April 2006 av Omega99 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.