Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) När jag e inne på andra sidor så e texten så här liten varför då??? :angry: MINDRE TILL OCH MED!! Redigerat 1 Februari 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Om du använder internet explorer så tryck på visa sen på textstorlek så kan du välja textstorlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Tack Tack tack tack tack tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 annars så kan du hålla in Ctrl och om du har en scroll på musen så kan du bara scrolla med den så minskar du fast det går bara med scroll då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Det var det jag ville tala om för dig i ett annat inlägg du gjorde när jag frågade har du en scroll :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.