Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Vilket är ert bästa team? Jag har inhet team än men jag ska fixa en milotick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 dragonair exploud xatu klarade jag battle palace med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Milotic e ju assvår att hitta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ja har inte heller ett bra team, har inte ens klarat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Någon gång var det Swampert, Manectric och Swellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Claydol, Solrock och Raichu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag har inte tränat det ännu men jag funderar på att det ska vara Blaziken, Ludicolo och Gardevoir. Kanske Metagross över Blaziken och Skarmory över Ludicolo, eller kanske Salamence över Gardevoir? Men jag kan inte ha både Skarmory och Metagross... Svårt att bestämma sig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Har klarat hela BF.. Olika lag på alla. mitt favorit lag är i allafall detta: Dragonite Typholotion Meganium Men ibland blev det lite svårt eftersom både meganium och Dragonite var svaga mot is . Har testat ditt lag MM. Bra i BT. Redigerat 24 April 2006 av Snooze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Men inte Typhlotion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Vad krävs för att komma in i BT? Har provat med ett lag där alla sex platserna var fulla men det ville sig inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 På Sapphire så är mina pokemon Arcinine Latias Delcatty Blastoise Snart har jag LV 100 på alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskis205 Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 (redigerat) salamence 51 :cool: dragon claw ember dragonbreath fly sandslash 54 strength rock smash cut dig swampert 65 muddy water dive earthquake waterfall ninetales 64 flamethrower safeguard grudge fire spin lineone 51 surf slash attract covet beautyfly 57 silver wind gust giga drain attract Redigerat 28 April 2006 av fuskis205 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg