Tillan Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 Heej allihopa! Nu är det så här: För länge sedan köpte jag ett Spyrospel som heter "Spyro, Year Of The Dragon". Jag har inte spelat det på ett tag, men för några dagar sen bestämde jag mej för att försöka komma vidare till den där Bonusvärlden på "Level 4". Grejjen är den att man behöver 15000 Gems, som jag snart har, och 149 ägg. Jag har alla ägg förutom 3, och dom går typ inte att TA!! :evil: Problemet: Det är 3 ägg från Sparxbanor, Speedway-banor. På den ena, på den sista hemmabanan ska man tävla mot typ fiskmåsar. Då står det att man ska åka igenom alla de gröna ringarna, och ta de blåa stjärnorna för extra fart. Jag har gjort det typ 19472935 gånger, OCH vunnit loppet som man ska, MEN JAG FÅR ENDÅ INTE DET DÄR NEDRAS ÄGGET! Är det nått fel på mitt spel eller?! <_< Är Jättetacksam för svar, måste klara det där jädra spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ali_king Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 du kan hita en ägg i vatnet du måstegå till en hemlig stela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Kid Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 du kan hita en ägg i vatnet du måstegå till en hemlig stela :huh: vad menar du ? lite svårt och läsa din text! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 du kan hita en ägg i vatnet du måstegå till en hemlig stela man fattar ju inte vad du menar men egentligen så ska det ju typ stå "du kan hitta ett ägg i vattnet. Du måste gå till ett hemligt ställe". Är det de du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 du måste antagligen ha en liten bugg i spelet.. så är det för min kompis är Agent 9 banan det står att han redan har det ägg fast han inte har det-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg