ouagadougo Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Igår fick jag ett knepigt mail från en av mina kontakter på msn. I det stod det att msn stängs ner och att man måste skicka mailet vidare till minst 11 pers i sin kontaktlista annars blir man av med sitt konto 1 november. Nån som vet om detta är riktigt eller bara fake? Skriv vad ni tror. Själv vet jag faktiskt inte, men jag tror att det fake, fast man kan aldrig vara för säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det var massa som skickade ut sånna mail förra året också, men inget hände ändå så det är nog bara en bluff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Igår fick jag ett knepigt mail från en av mina kontakter på msn. I det stod det att msn stängs ner och att man måste skicka mailet vidare till minst 11 pers i sin kontaktlista annars blir man av med sitt konto 1 november. Nån som vet om detta är riktigt eller bara fake? Skriv vad ni tror. Själv vet jag faktiskt inte, men jag tror att det fake, fast man kan aldrig vara för säker. DET ÄR EN BLUFF JAG FICK ETT SÅNT MEZZ OCH JAG SKICKADE ALDRIG VIDARE DET. INGET HÄNDE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det är bara ännu ett löjligt kedjebrev. Antagligen stod det "Skicka mailet till X antal personer så får du en X. Om du skickar det till Y antyal personer får du två stycken av Y. Bara skitsnack, ett enkelt kedjebrev som är dötrista att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 (redigerat) jag fick det förra året i typ oktober, det är ett kedjebrev, tror jag i alla fall, minns inte om jag skickade men det stod att om man gjorde det skulle ens msn gubbe bli blå och det blev den inte Redigerat 12 April 2006 av Ratchet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Bara ett sjukt kedje brev från konstiga personer. Fick ett kedje brev där det stog adda inte X person han sprider virus han addade aldrig mej endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Igår fick jag ett knepigt mail från en av mina kontakter på msn. I det stod det att msn stängs ner och att man måste skicka mailet vidare till minst 11 pers i sin kontaktlista annars blir man av med sitt konto 1 november. Nån som vet om detta är riktigt eller bara fake? Skriv vad ni tror. Själv vet jag faktiskt inte, men jag tror att det fake, fast man kan aldrig vara för säker. Jag tror nog att det är ett falskt brev. Men vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Glöm det brevet, det är det bästa du kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 agree...bara ett löjligt kedjebrev...strunta i dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag får flera sånna brev om året från alla mina kompisar, släng det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.