Ratchet Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Nu har ju äntligen tomb raider legend släppts! ett mkt bra spel! jag har varvat det och håller på tt försöka skaffa mej 100% min fråga: var finns golden reward i bolivia (första banan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilja90 Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Nu har ju äntligen tomb raider legend släppts! ett mkt bra spel! jag har varvat det och håller på tt försöka skaffa mej 100% min fråga: var finns golden reward i bolivia (första banan) När du är i rummet där du ska sätta lådor på plattor så att en dörr öppnas(rummet med gungbrädan) så ska du sätta en låda på den högra plattan och en i mitten sen ska du ställa dig på den vänstra och hoppa av den när durren är halvöppen. Sen klättrar du upp till dörren och hoppar upp på sidan på en av pelarna bredvid dörren och hoppar sen och grabbar tag i dörren hoppa upp två gånger så står guld rewarden framför dig. fråga mig om du inte fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Varvat det ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 jäla powergamer :D varvat det redan?f*n vad tyst det är här :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Nu har ju äntligen tomb raider legend släppts! ett mkt bra spel! jag har varvat det och håller på tt försöka skaffa mej 100% min fråga: var finns golden reward i bolivia (första banan) man tackar, ska testa imårrn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg