Zamok Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Nej det är Corelons som har svarta kläder, familjen man är i alltså. Redigerat 27 December 2007 av zamok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag har nyss tagit över mitt första lager i Gudfadern och för att lyckas med uppdraget så har man två val möjligheter inom ganska så kort tid: 1 - Muta en FBI agent 2 - Spränga en affärsrörelse tillhörande denna familj vars lager man vill ta över Så nu undrar jag bara: -Hur vet man vem som är FBI agent och var finns de? -VAR exakt ska man lägga bomben? I vilken som helst affärsrörelse som denna familj äger? Allt från frisörer till...? VAR i affären måste bomben placeras för att man ska lyckas? /Hobbe (saknar sin Kalle) Vet ej vem som är FBI agent, undrar själv.Om du går ner i källaren (tror jag, var längesen jag spelade) så finns det en plats som lyser eller nått, tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cooling Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 de e bara o kolla på kartan de står i menyn man kan ta fram till vänster, de står i kyrkan om man går ner för en trappa till en källare som ofta e utanför! hoppas de hjälpte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg