Zamok Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Nej det är Corelons som har svarta kläder, familjen man är i alltså. Redigerat 27 December 2007 av zamok
BigGroter Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Jag har nyss tagit över mitt första lager i Gudfadern och för att lyckas med uppdraget så har man två val möjligheter inom ganska så kort tid: 1 - Muta en FBI agent 2 - Spränga en affärsrörelse tillhörande denna familj vars lager man vill ta över Så nu undrar jag bara: -Hur vet man vem som är FBI agent och var finns de? -VAR exakt ska man lägga bomben? I vilken som helst affärsrörelse som denna familj äger? Allt från frisörer till...? VAR i affären måste bomben placeras för att man ska lyckas? /Hobbe (saknar sin Kalle) Vet ej vem som är FBI agent, undrar själv.Om du går ner i källaren (tror jag, var längesen jag spelade) så finns det en plats som lyser eller nått, tror jag :P
cooling Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 de e bara o kolla på kartan de står i menyn man kan ta fram till vänster, de står i kyrkan om man går ner för en trappa till en källare som ofta e utanför! hoppas de hjälpte
Rekommendera inlägg