Dream Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag undra varför mmorpg spelen RYL har 1:an och 2:an? och har någon spelat nån av dem? är det kul? Kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 jag har för mig att ryl 2 kostar iallafal är inte säker med 1an. antagligen kostar det också men du kan ju testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 hemsida?ska tessta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 har du spelat det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 va? nää.... men laddar man ner det så vill jag veta hemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Edit: jag har glömt den men ska hitta den snart tror jag Redigerat 15 April 2006 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 www.ryl2.com.my här är hemsidan! så testar det åt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Ja vet en sak om RYL.. ..de tar nog en massa tid att ladda ner (2,5 gb plus 1 gb för updates i framtiden) Så detta prövar ja imorrn och kan testa för dej ;) (om de kostar kommer ja inte testa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Verkar helt okej enligt mig....... men jag e ingen expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.