Zeptor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Någon mer än jag som e trött på att vänta 3 timmar på morgonen o typ 4 timmar på kvällen när servrarna e på väg upp igen? :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det är ju bara vissa servrar som är nere. Men visst jag är med trött på att vänta... hade tänkt bli 38 idag men det blir nog inget av de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 12 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Det är ju bara vissa servrar som är nere. Men visst jag är med trött på att vänta... hade tänkt bli 38 idag men det blir nog inget av de jag hade tänkt bli 32 men det blir nog heller inget av det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Jag har inte behövt vänta, gick från lvl 13 till 16 idag ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeptor Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 vissa servrar är segare än andra jag ska alltid välja en av de segaste :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Aldrig problem på Stormreaver så det är ingen fara för mig :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg