vindruffs Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 :unsure: Vad gör jag? jag är hungrig och pank...sitter i skolan och vågar inte råna en bank! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 Råna den ändå, skolka ifrån skolan och bryt dig i på McDonalds å rensa skafferierna, då är alla problem lösta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 :unsure: Vad gör jag? jag är hungrig och pank...sitter i skolan och vågar inte råna en bank! jag vet inte om det går men du kanske kan börja leva på social bidrag men som sagt jag är 12 så jag vet inte så mycket om sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 April 2006 Rapport Dela Skrivet 12 April 2006 :unsure: Vad gör jag? jag är hungrig och pank...sitter i skolan och vågar inte råna en bank! Det står P13 vid ditt namn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 Har du försökt skaffa hjälp hos dina föräldrar..??? Annars kan du kanske skafa dig ett jobb..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 :unsure: Vad gör jag? jag är hungrig och pank...sitter i skolan och vågar inte råna en bank! vad tusan admin sa att han hade fixat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) jag skulle snatta från ica men vad har detta me skola att gö Redigerat 13 April 2006 av cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 :unsure: Vad gör jag? jag är hungrig och pank...sitter i skolan och vågar inte råna en bank! går du vekligen i skolan det står ju att du är 37 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag tror att det här är ett stort skämt. 37 år och går i skolan, råna bank... Låter inte verkligetstroende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Oj va skoj man kan ha. -.- §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg