Vitdom Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Tja! :D Igår hände nått helt konstigt, men bra! Jag har köppt half-life för 3 år sen.(vanliga orginalet) Sedan hadde jag spelat lite. Sen när source & hl2 kom ut köppte ja dem och spela. Sen nu så har många frågat mig om jag har cs 1.6 men jag har det inte installerat. Så jag tänkte att jag skulle ladda hem det. Då var det en som sa att man måste ha en regestrerings nyckel! (hadde jag innan på CS:cz) Då innan jag laddade hem 1.6 så tänkte jag efter. Det finns väl ingen regestrerings nyckel till half-life 1!? :huh: Så jag kollade på manualen! och där! med pytte liten skit text! Där stog regestrerings nyckeln! Så jag tänkte "Jaaaa! :) jag kan lira half-life på internet!" (har inte vetat hur man gör) Så jag regestrerade half-life. Då knappade jag in hela koden. Så stog det att steam regestrerade! Sen stog det!! "Thank you for regestring Half-life Mellenium pack" Jag tänkte: "ehhhm, det måste stå fel. jag har bara regestrerat half-life!" Sen tryckte jag på "Next" då, dåå! då f*n kom alla! ALLA, Half-life spel upp! Så nu har jag alla dessa spel på steam.(Se bilden) ehhm! hur blev det så här!? :huh: :D
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Det är inget ovanligt <_< Men lycka till m ed spelandet, vi kan spela 1.6
ThePunisher Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Så var det för mig också när jag köpte mitt half life och registrerade, om du menar att du fick med Hf Deathmatch classic, CS Source, CS: CZ och alla dom där... men det är ju bara moddar.
Vitdom Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Skrivet 13 April 2006 hmm då kanske det ska vara så?! men Half-life: Blue shift kom också med! ska de va me?
Gäst newnameguy Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 hmm då kanske det ska vara så?! men Half-life: Blue shift kom också med! ska de va me? jag det ska det ;)
Vitdom Skrivet 13 April 2006 Författare Rapport Skrivet 13 April 2006 (redigerat) jaja.. då var det inget speciellt.. :( Men jag hittade regestrerings koden iallafal! :D Redigerat 13 April 2006 av Vitdom
ThePunisher Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Jo, gratulerar, jag hittade den knappt själv :D
Gäst Elite Skrivet 13 April 2006 Rapport Skrivet 13 April 2006 Haha nice, blir enklare att skifta mellan spelen nu ;).
Megaklumpen Skrivet 14 April 2006 Rapport Skrivet 14 April 2006 Grattis!ska jag säga ja e lite avis på dejj nu...
Putside Skrivet 14 April 2006 Rapport Skrivet 14 April 2006 Ha ha Hl1 är helt helt galet på internet, testade i veckan. Direkt man dog så var man med i spelet igen, ingen väntetid eller sånt. Men som sagt kaos också
Vitdom Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Mina favvorit half life spel är Team Fortress Classic och Half life: Blue Shift. På half life: Blue Shift är man vakten i början som slår på dörren när gordon freeman åker till jobbet. Man ska teleportera sig ut ifrån Black Masa! Varva det på 2 timmar! :) Redigerat 16 April 2006 av Vitdom
Rekommendera inlägg