pokemon Skrivet 13 April 2006 Rapport Dela Skrivet 13 April 2006 (redigerat) om man har svärd å något kan man göra ett super hopp lr något sa min kompis. hur gör man? Redigerat 13 April 2006 av pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Titta på fusken kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Om du hittar det som fusk kan du skicka länken till mej.. Ne men de e väll så att man "flyger" fram te motståndaren när man ska döda den med svärdet ibland, kan de va de han menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Antagligen så är det som Desen säger för det går inte att göra något super hopp på halo 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har sett nån film om superhopp ^^ Funkade inte när jag testade, men jag kan se om jag hittar den igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 man kan göra superhopp, men d e svårt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 kan du förklara då, om du gör det kallar jag dej herre resten av tiden i denna tråd ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag kan inte göra dom själv, men min kompis kan göra massa olika typ på zanzibar, coagulation m.m. d går ut på att man hoppar från en speciell plats å sen landar på en speciell plats Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag har sett den på Zanzibar, men måsta man ha ett svärd? För om de e det man måste kanske jag kan klara det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop_pap Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 d e inte omöjligt att man måste ha svärd.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 hur gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag har sett de, stog nått att man behövde en speciel version.. jag har den versionen (första som kom ut) stog de att de gick att göra så.. gick de? nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg