Thunder Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Hur kan man hinna kasta bummurangen på honnom och var. Jag skärde av alla saker sen slog jag har efter det så börja han snurra och det var omöjligt att klara dej ju :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 bossen eller isåfall kan ja nog skafa en guide vänta ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Skicka pm med svaret tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Barinade Det här kreaturet liknar inte något annat Link sätt innan. Det är en farlig och elektriskt laddad anemon med ordentliga tentakler som längtar efter att gripa tag i någon. Har du otur så är det stakars Link han suger tag i. Gör så här: Först ska Link kasta boomerangen mot tentaklerna som den klänger sig fast med i taket. Allt underlättas om Link går runt i en ring hela tiden. Sedan är det bara att mosa alla maneter som bildar ett slags sköld runt hennes kropp. När detta är gjort är det bara att slunga iväg boomerangen mot Barinades oskyddade kropp. Spring sedan fram och strimla henne med att par hugg. :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Okej det har jag gort men hon lögger sej bara ner och fortsätter som om inget har hänt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 gör om det här ett par gr när hon börgar snura så gå snabt undan sikta in dig med z hela tiden så är det lätare var min guide bra eller inte på bossen utan på hela jabu jabu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 gör om det här ett par gr när hon börgar snura så gå snabt undan sikta in dig med z hela tiden så är det lätare var min guide bra eller inte på bossen utan på hela jabu jabu din guide?? den har jag sett på en annan hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) jag menar det är lite snurig när ja skrev det stresad ochså för den delen eller föresten ja skrev en guide till han som ja hita på själv inte så bra men iallafal Redigerat 2 Februari 2004 av dark_hero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 okej...då vet jag....han skrev ju i och försig att man skulle PM:a honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 ja det gorde ja ochså sen för ja läste igenom så snabt men ja ja det var ju ingen störe fara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg