Dezen Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 Fraps e inget bra om man inte har den fulla verisionen och den kostar.. Man ska satsa på tirals :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Windows moviemaker är ju tufft..:P..man kan ju typ lägga til ljud o allt liksom..man kan göra så att dom filmerna man spelar in (med webbakmera)..blir tillexempelt i slowmoshion in kompis gjort skit gryma filmer där:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
from Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Med webbkamera?! Själv har man ju faktiskt oxå gjort en del heta filmer :gitarr: , fast med digitalkamera.. såklart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ett konverteringsprogram då ? :P ett konverteringsprogram då ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Med webbkamera?! Själv har man ju faktiskt oxå gjort en del heta filmer :gitarr: , fast med digitalkamera.. såklart :P aa du använder ett annnat program att spela in med sen klickar du bara på imporetar video och blädrara fram den:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 ett konverteringsprogram då ? :P ett konverteringsprogram då ? :P 3gpconverter länk finns nånstans i psp forumet den htr typ konventera dvd film te psp du kan konventera alla format till alla format typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 För att svara på frågan: Windows Movie Maker är ett program för att klippa och redigera videofilmer som man te.x tagit med en dv kamera eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 jag har gjort en CSS halv-skill film med massa screenshots, sen har jag in låten "En tönt som spelar cs" (ok,statsen suger men ändå) jag kan inte skicka in den här men jag kan kanske skicka den på MSN ([email protected]) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.