Gäst B!ZZ!* Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag har 3d det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men ps1/2/3suger!det vet ju alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men ps1/2/3suger!det vet ju alla! hmmm... PS3 har inte kommit ut det vet ju alla och PS är inte så bra och PS2 är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ok men dom andra konsollerna suger bäverballe! skit i det nu.nu pratar vi skitspel till pc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ok men dom andra konsollerna suger bäverballe! skit i det nu.nu pratar vi skitspel till pc! jo jo det gör vi och ett annat spel som jag tycker var dåligt är Most Famous 3 det är inte kul fast det kostade bara 10 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 10 kr!!!!!!!! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 KÖPTE TELETUBBIS NÄR JAG VAR 6 ÅR OCH DE SÖG SOM JA SOM JAG VET INTE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 10 kr!!!!!!!! :o mmm det var extra pris halva priset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Spelet simpark SUGER!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Spelet simpark SUGER!!! jo jag har det med och det är också tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 det spelet e så jäkla fult!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.