Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 "jag är hungrig,men det finns ju inga kiosker här"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Håller med fullständigt!!!! :D Redigerat 1 Februari 2004 av Spelnisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag hatar också sånna spel när de säger "Här e det för smutsigt" eller nåt sånt "Jag e trött, men de har inga bänkar" Usch!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag har det med man trötnar snabt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 men det e ju gammalt som gatan de spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Twix Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jag köpte ford racing för 50 kr och viva football för 19 kr. dem spelen SUGER FETT!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Sim Safari suger verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 det har jag det är inte så tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 fifa 2004 är tråkit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 (redigerat) Det sämsta jag köpt hette nonting med city i jag tror lost city det var något nazist spel jag säger bara till det spelet BOOOOOOOOOOOOOORING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: ps är det någon som har sett hitta nemo jag säg den på datorn igår asso B) :rolleyes: Redigerat 2 Februari 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Sim Safari suger verkligen Har du kört Sim park då? jag fick det när jag var 7 eller något. Det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 jag har fått ett spel som hette *barbie* nåt o jag e kille tänk er en kille med barbie... :lol: så det är nog mitt tråkigaste spel... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.