Gäst YoTo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Min är Raúl. Nr. 7 i Real Madrid forwarden han är såååå bäst asså! I spelvärlden är det Solid Snake. Han har cool röst, coolt "hej-vinkning" o.sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Min är Raúl. Nr. 7 i Real Madrid forwarden han är såååå bäst asså! I spelvärlden är det Solid Snake. Han har cool röst, coolt "hej-vinkning" o.sv. I vad ska det vara? kan det vara allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tror det! I alla fall så tycker jag att min idol är Walt Disney för att han gjort så mycket! I spelvärlden tror jag nog...... Kanske Kirby, Eller någon av dom där! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Jag tror det! I alla fall så tycker jag att min idol är Walt Disney för att han gjort så mycket! I spelvärlden tror jag nog...... Kanske Kirby, Eller någon av dom där! :) en fråga, men vem är Kriby och min är nog Håkan Lans eller någon sån och i spelvärden är det antingen Daxter eller Jak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Lätt Hasselbaink. I Spelvärlden Link! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) (Bloko @ 01/02-2004 20:30:18) Jag tror det! I alla fall så tycker jag att min idol är Walt Disney för att han gjort så mycket! I spelvärlden tror jag nog...... Kanske Kirby, Eller någon av dom där! :) en fråga, men vem är Kriby och min är nog Håkan Lans eller någon sån och i spelvärden är det antingen Daxter eller Jak Kirby är en av Nintendos spel figurer! :o Bild: http://images.google.se/images?q=tbn:q4dkl...story/kirby.gif Redigerat 1 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 min idol är shigery miyamoto! i spelvärlden såklart mario! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Min idol är Peter Forsberg nr 21 i Colorado Avalanche. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Min idol är Peter Forsberg nr 21 i Colorado Avalanche. jag fattar inte varför det är så många som tar honom när det finns så många människor i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 just det har ni inga speltillverkare som idoler!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 just det har ni inga speltillverkare som idoler!? Jag tog ju Håkan Lans han uppfan ju Data Musen och GPRS eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 jaha...coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.