Gäst Elite Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Tja! Jag hade tänkt skapa en Undead/Warrior, men jag vet inte vilken realm jag ska välja.. Om ni är Horde, vilken realm spelar ni på? Edit: Det ska vara en PVP + populär realm! Redigerat 15 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Jag spelar Undead Warrior på Neptulon. Lvl 35. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 vad är realm för nått? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 shadowmoon så kan jag ganka dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) Nej tack! Edit: Undead var väldigt tråkiga, så jag tog bort den. Redigerat 15 April 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Undead är ju fula! Och att Undead passar inte till classen warrior. Endast Warlock tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Spelar man MT så måste man nästan vara Undead. Will of the Forsaken vettu. :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 vad är realm för nått? Man kan säga att det är ett annat ord för server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 PontarN min vänn. Kom te den snälla Farbror Burken på Argent dawn så ska jag köpa dig en öl så du blir så full och jag kan ta alla dina saker och pengar....erhmm, jag menar Spelar på argent dawn, en RP server som är populär och rolig :P (man behöver inte vara en role-playing nörd bara för att kunna spela där. Om någon börjar snacka moja med dig är det bara att /afk ;)) Glöm inte...Alliance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Haha, okej, ska kanske göra en char på argent dawn senare. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 undeads e roliga.. va inte warrior bara... spela på executus.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg