Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Har du nått du vill säga eller vet om någon kändis som du vill dela med dig ? Skriv här ! här disskuterar vi också lite vad vi tycker om hur kändisarna gör och varför de kanske gör det. Fick ett litet godkännande av Ragnarök, men spårar den ur så kan den låsas. Hörde Att Carola har opererat sig i ansiktet, tänk att hon som t.o.m är kristen kastar bort pengar på att lyfta upp ansiktet ist för att kanske skänka pengarna till stackars barn i afrika. Carloa har varit med i livets sekt aldrig varit kristen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Livets sekt ? Hon är kristen till 100% Men back to topic nu för bövelen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 sa fel livets ord menar jag hon säger kanske att hon är kristen men det är hon inte skitsamma ska sluta argumentera nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Hon är med i Livets Ord. Jag anser också dom vara en sekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Robin och Jessica i BB ska typ förlova sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Hon är med i Livets Ord. Jag anser också dom vara en sekt. tack för stödet Mujo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) Livets ord är inte kristna de är totalt slut i skallen j*vla cpsekt e de! Du kanske inte ska snacka skit om folks religioner. Kristendomen är inget sekt och det är inget fel med kristna. Passa dig. -------------------- Behöver verkligen Carola en ansiktslyftning? Redigerat 16 April 2006 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Livets ord är inte kristna de är totalt slut i skallen j*vla cpsekt e de! Han sa väl ingenting om kristendomen i det inlägget? Tror mer att han syftade på livets ord, eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Livets ord är inte kristna de är totalt slut i skallen j*vla cpsekt e de! Xade jag är kristen och troende. det jag menade var att carola inte var kristen utan att hon var med i livets ord som jag anser är en dumm jäla sekt och inte nåt kristet Redigerat 17 April 2006 av death-man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 precis.. dom anser att dom det går bra för öär dom gud gillar.. vad jag vet så gillar gud alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Livets ord är inte kristna de är totalt slut i skallen j*vla cpsekt e de! Det kom ur rätt käft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Och nu spårade tråden ur. Tack och hej, leverpastej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg