FreeZtyle Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Jag spelar varje dag. Spelar Hasslö Goif och är för det mesta anfallare eller mittfältare, jag är riktigt bra, gör mycket mål o spelar fram till många också. Idag spelade vi vår första seriematch denna säsongen. Vi vann mot Nättraby Goif med 3-2 och jag spelade fram till 2 av våra mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Själv tycker jag att fotboll suger, mne en i min klass e rätt grym på fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag var back (har slutat med fotboll)jag vet inte om jag är bra på det men jag hoppas det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Jag spelar varje dag. Spelar Hasslö Goif och är för det mesta anfallare eller mittfältare, jag är riktigt bra, gör mycket mål o spelar fram till många också. Idag spelade vi vår första seriematch denna säsongen. Vi vann mot Nättraby Goif med 3-2 och jag spelade fram till 2 av våra mål. Hoppas att jag kommer möta dej nån gång :).Du ska få stryk (på sportligt sätt). :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Klart man spelar fotboll! E back, helst vänster trots att jag e högerfotad.. Spelar i Främmestads IK... Jag är en rätt så stabil back även fast jag kan tappa markering elle liknande ibland, har dock en lite nackdel, dem flesta forwards e rätt snabba, å ja e inte överdrivet snabb men jag kan citera våran tränare"Han(med han menar han mejj) är inte så snabb, men när han har tappat bollen å så jaga efter då f**n e han näst intill ostoppbar"... Även fast jag inte har de jättebra skottet så kan jag lägga upp bollarna till anfallet, stabil i båda straffområdena på hörnor... En av mina största starkheter är att jag kan och vågar gå in i närkamper med dem största, för snart ett år sedan spelade vi mot ett lag som hade en anfallare som va nästan två meter å ja skulle punktmarkera honom, han va i backen några gånger kan ja säga er :D... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Sådär, beror på om jag har ont i ryggen eller inte. Hade en ryggskada i över 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jag gick i ett lag innan men det var så dåligt och sammarbetsviljan var inte direkt den bästa. Orkar inte spel-spela fotboll och gå på det. Räcker att man lirar fotboll någon rast på skolan i bland. Jag anser att jag är bra på fotboll, har i alla fall bollkontroll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Spelar ibland i skolan, och är bäst i skolan på Tå-pajar. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 själv suger jag typ mest på hela forum.fuska.se men jag har en kompis som e rätt bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 e målvakt i ett av skånes :P 20 bästa lag p92.Go Eslöv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 vi hade seriepremiär idag me P16(med P14 e den på torsdag)vann 5-0 mot "ärkerivalera" Elmer/Fåglum/NIF(de va derby oxå serrni) fick spela yttermitfält mot storebrossans kompisar(XD) jobbigt de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Jag är sämst. Fotboll gör sig bäst på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.