WiFiGamer Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det finns ett nytt Gamecube som min klasskompis har. Vet ni vad som är skillnad mellan nya (GC2) och gamla (GC)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 gc2 :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevanini Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 gc2 :huh: Jag håller med vadå gc 2??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 är det annan färg eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 lol. Det finns ingen Gamecbe 2. Bara något du(eller din kompis) har hittat på. Antingen så menar du en Gamecube i en annan färg. Och då är skillnaden, färgen. Eller så menar du Panasonic Gamecube. Som Panasonic och Nintendo har utvecklat tillsammans och då så medföljer det en jukebox om jag inte minns fel. Bild: http://www.toysnjoys.com/importngc/panasoniccube.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 16 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 (redigerat) hmm det var en sån jag menar, men AWW han ljuger hela tiden :angry: :angry: :angry: asså en klasskompi menar jag so ljuger hela tiden inte han som visa bild förlåt :) Redigerat 16 April 2006 av andresvan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 men det är nog en sån han menar... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Han sa ju det... upprepa inte saker, det är rent spam. Har den där blivit tillverkad eller? Blev det inget med projektet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Den finns. Gamecube Q heter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 men det är nog en sån han menar... <_< du får ju läsa vad alla har skrivit innan du svarar <_< ... och najjs gc men jag har alldrig sett den förut kan man köpa den i sverige eller måste man importera?... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 härligt gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg