gurreb Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Hej hur gör man mappar som man lägger musiken i ??. så det är bättre ordning i psp,n ??. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 det är bara att lägga in mappar på minneskortet i music mappen, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Zeem_ Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 formatera minnes kortet så kommer alla mappar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 nej jag menade så man kunde se dom i pspn. så här exempel pistvakt och i den mappen finns all pistvakt musik och så vidare ??. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ja men när du gå in på datorn för att lägga in musik så har du ju flera pappar. du trycker på psp mappen o i den trycker du på music. sedan där i kan du lägga i musik . och du kan lägga in mappar me med musik i . asså enkelt . lägg bara in en ny mapp i music mappen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 ok ska testa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rockypower Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 hur gör jag när jag vill ha musik från datorn till psp med usb-kabel. kommer en ruta upp som söger att jag måste installera ett höghastighet-usb-styrenhetskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 då trycker du på ja. sen komemr du in o psp:t o lägger in musiken i PSP/MUSIC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 30 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 hur gör jag när jag vill ha musik från datorn till psp med usb-kabel. kommer en ruta upp som söger att jag måste installera ett höghastighet-usb-styrenhetskort. har aldrig hänt för mig. fick det att fungera tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 gör som jag, jag formaterade kortet å så Råkade glömde jag kopiera Saved Data.. så dt va bara börja om med allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg