Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Rekommendera inlägg

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

post-68284-1247250041_thumb.jpg

post-68284-1247250074_thumb.jpg

Träffade en orc warrior också, 80 med naxx10 gear. Han /cheer:a mot mig, han är min horde vän nu! Ska dit varje dag i ett år! Dog aldrig!

Skrivet (redigerat)

Inte så många hordes på din bild menmen, kul att några är shyssta iaf :) Jag går till IF utan att slåss och de flesta slåss inte tillbaks, jag tycker det är kul och har hållt på i mer än ett år förmodligen. Org är ju svårare, men prova gärna :) På mina bilder står jag ju mitt bland massa allys.

post-7291-1247251156_thumb.jpg

Om man går nånstans "in peace" är det bara dumt med folk som dödar en och säger "red=dead", "i get honor", "its a pvp server" etc.

Redigerat av WASD
Skrivet

Om man går nånstans "in peace" är det bara dumt med folk som dödar en och säger "red=dead", "i get honor", "its a pvp server" etc.

Rerolla PVE då. Alltid kul att krama horde / alliance och bli pussad på kinden av en belf male / dwarf female.

Skrivet

Är det inte så att hordes kan bli attackerade ändå i ally städer på pve server?

Och om det inte skulle va så så försvinner det roliga, när de kan attackera mig men väljer att inte göra det blir man glad :) annars så kan de ju inte ens attackera dig, jag har vart i IF 5 på natten och det är inte kul då.

Skrivet

Rerolla PVE då. Alltid kul att krama horde / alliance och bli pussad på kinden av en belf male / dwarf female.

För att alliance är vänligare mot hordes på PvE?
Skrivet (redigerat)

Har welfarefarmat. Måste ha pvpgear att starta med eftersom att mages blir treshottade av retris annars.

post-5749-1247263557_thumb.jpg

Redigerat av Tunnelvision
Skrivet (redigerat)

försöker ta mig in till AH på org men blev såklart gankad.. D:

Och varför har horde guards i AH:n?

Redigerat av zitroz
  • Skapa ny...