Karamba Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_122607_194718.jpg Min alt =p 30 lock, ska få denna 70 så snabbt som möglicht Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Min lock Redigerat 26 December 2007 av Johkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Jag använder 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och det funkar skit bra. T för cloak of shadow. Och Krook, ska du leka Elite så får du ta och visa bild på ditt UI! en bild av min pala med holy gear och lite retribution skit. Man kan ju för f*n inte röra sig i fritt i pvp om man ska klicka som clickers! gammal bild på lock. (70 nu) gammal bild på roguen. (69 nu - kör inte på den) och en till gammal bild på locken :P Redigerat 26 December 2007 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Bild på mig och några från guilden efter att vi downat The Curator (jag som är shamanen) Redigerat 26 December 2007 av Darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Jag använder 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och det funkar skit bra. T för cloak of shadow. Och Krook, ska du leka Elite så får du ta och visa bild på ditt UI! en bild av min pala med holy gear och lite retribution skit. Man kan ju för f*n inte röra sig i fritt i pvp om man ska klicka som clickers! gammal bild på lock. (70 nu) gammal bild på roguen. (69 nu - kör inte på den) och en till gammal bild på locken :P Man kan inte vara bra i PvP med 8,2k HP. Sorry, fail. Gl att trycka på F7 och F8 utan att "vara dålig" i PvP ;) Redigerat 26 December 2007 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag använder 1,2,3,4,5,6,7,8,9 och det funkar skit bra. T för cloak of shadow. Och Krook, ska du leka Elite så får du ta och visa bild på ditt UI! en bild av min pala med holy gear och lite retribution skit. Man kan ju för f*n inte röra sig i fritt i pvp om man ska klicka som clickers! gammal bild på lock. (70 nu) gammal bild på roguen. (69 nu - kör inte på den) och en till gammal bild på locken :P Svårt och förstå? Vad är det du skryter om? Att du bindar var enda spell du har? Röra sig fritt? Tror du att man buffar varann när man springer runt och slåss i Ruins of Lordaeron? Nej, man gör det innan spelet börjar. Små saker som vanish, potions, poisons bindar jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) haha j*vla bragger krook du laddade säkert ner dom där addonsen och sen så visade du bara upp bilder som du har tagit på dina chars :> efter du hade visat bilderna så tog du bort addonsen :P HJÄLP BTW! hur förminskar man bilder ja menar innan man lägger up dom här tex? ja e nab :P Redigerat 27 December 2007 av Romeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) suck... ni kan verkligen inte wow, lär er spela om ni ska spela spelet. Romeo du är dum i huvet. Tror du jag skriver att det suger att vara clicker och sen inte har några bindings osv själv? varför ska jag ladda ner addonsen för att skryta? Du är störd. Redigerat 27 December 2007 av Krook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag är stolt clicker på både hunter och warrior! Bild på warriorn (ingen skillnad sedan förra bilden jag postade :)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Kommer snart med min alt warrior, är clickar jag med ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Bild på min lock när jag kitat Volchan från Burning Steppes till döds. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 http://img247.imageshack.us/img247/1632/wowscrnshot122807053448gm1.jpg Rerollade troll, najsiga saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg