Hivee Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Den som först blir klar med questet och slår på Gong-gongen startar typ kriget och får sedan titeln och mountet. Nästan helt säker på det. Vart skaffar man questet? Det questet är bara tillgängligt när portarna till AQ öppnasAtt göra quested tar ca. en dag (10 ish timmar), man måste döda en shiat svår boss (eranikus, inte shade i sunken temple alltså) och massvis annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 http://img.photobucket.com/albums/v722/kevve/ScreenShot025-1.jpg Level27 (Pet lv26) Questar i soutshore tills 28 då jag dra till STV. Har precis köpt hatten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Nice hunter ;) Jag har rerollat en Gnome Warrior, Så jag laddar upp bilden snart :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Nice hunter ;) Jag har rerollat en Gnome Warrior, Så jag laddar upp bilden snart :P Från en lvl 30 typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Från en lvl 22 xD Men endå, Efter din Warrior och massa warriors jag har sett börjar jag bli kär i warrior xD Vilken server lirar du på? Kanske kan köra horde med dej om du skaffar/har mick :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Från en lvl 22 xD Men endå, Efter din Warrior och massa warriors jag har sett börjar jag bli kär i warrior xD Vilken server lirar du på? Kanske kan köra horde med dej om du skaffar/har mick :) Eh, spela upp en 70 kanske Gör inte massa onödiga alts förrens du har en 70 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Det var drf jag rerolla, För jag kan bara spela som Warrior -.-' Jag laddar inte upp nån bild ännu ärsom den inte e så intressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Lirar orc på aggaman. Fast det tar vi i PM om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Okey, Fast jag lirar min Gnome, Men jag skulle ju alltid kunna göra en Orc Warr elr nåt och köra Horde istället först :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 MIn hunter e lvl30 nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 (redigerat) Eftersom min förra bild hadde något fel så den inte visades så kommer jag här med en ny länk här är min warlock lvl 34 uppe på Goldshire's In jag är lvl 36 nu. http://img112.imageshack.us/my.php?image=chawangd6.jpg Redigerat 11 Januari 2008 av g1zm0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Eftersom min förra bild hadde något fel så den inte visades så kommer jag här med en ny länk här är min warlock lvl 34 uppe på Goldshire's In jag är lvl 36 nu. http://img112.imageshack.us/my.php?image=chawangd6.jpg Varför har du wep-dmg på en stav... ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg