Spliffor Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 mjo underskatta inte booms,ele shamaner. Våran drood eller droods håller 4k på patch. Jag håller 5k+ oftast om inte rotationen sabbas på nått sätt. Dock bättre gear nu sen sist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 lol jag följer strömmen och skaffar en sån där ful tabard :wacko: , jag tror inte jag kommer använda den så mycket men den blir nog användbar i 80 om jag vill ha mountet "Time played @ this level: 20 hours, 43 minutes" =p Menar du att det är dåligt eller bra? :D Njaa, 20 timmar för en lvl är väl inte så snabbt. ;) Fast han har väl gjort annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 (redigerat) hehe, ja jag har inte levlat om jag säger så har gjort några bgs tex och försökt grinda ihop pengar av mining, kanske 12-15 timmar av dom där har jag levlat, Redigerat 31 Januari 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Lekte lite i en 5man ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 Lekte lite i en 5man ;) 5k dps i en 5manna? Hahah :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 I love gliching Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 I love glichingjävligt konstigt du har satt i action barsen, nästan inget i 1-9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 I love glichingjävligt konstigt du har satt i action barsen, nästan inget i 1-9 Och en 5 min CD på 2 ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 I love glichingjävligt konstigt du har satt i action barsen, nästan inget i 1-9 jag har så att jag kan dra bort dom, så ibland när nån rogue nästan overaggroar råkar jag byta plats på två attacker :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 31 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2009 I love gliching jävligt konstigt du har satt i action barsen, nästan inget i 1-9 jag har så att jag kan dra bort dom, så ibland när nån rogue nästan overaggroar råkar jag byta plats på två attacker :P 1. Klicka inte. 2. Lås bara action barsen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 1. Jag har vänsta handen på siffrorna på tangentbordet och g15 kombinationer 2. Orkar inte XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 En stor ful sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg