Sportlov Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 :) Du är dålig på o dölja namnen :( Förra bilden suddade du ut alla från ditt "raid ui" men glömde namnen ovanför gubbarna mitt i rutan, nu glömde du från recount. Och ditt namn står väldigt synligt där. Förstår inte poängen med att sudda ut det ens. Så vi inte ska kunna söka hans char på armory och se hans quest greenies :> Haha jo precis. Vem är jag på recount då boffaroffe? Totalitär, obv. Huh varför är det obv? ;o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 :) Du är dålig på o dölja namnen :( Förra bilden suddade du ut alla från ditt "raid ui" men glömde namnen ovanför gubbarna mitt i rutan, nu glömde du från recount. Och ditt namn står väldigt synligt där. Förstår inte poängen med att sudda ut det ens. Så vi inte ska kunna söka hans char på armory och se hans quest greenies :> Haha jo precis. Vem är jag på recount då boffaroffe? Totalitär, obv. Huh varför är det obv? ;o Det finns tre mages i dina raid frames, Nuggi Alfalasi och en nerspammad - det finns två synliga namn i recount; Totalitär, Alfalasi och en jag antar är Nuggi. Nu kan vi lätt säga att du är Totalitär ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Ahhh..! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Gold farmers ;) Checka alltid vem det är som whisprar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Gold farmers ;) Checka alltid vem det är som whisprar :D Jätte.. roligt! du är för smart alltså! Vad för specc är du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Gold farmers ;) Checka alltid vem det är som whisprar :D Jätte.. roligt! du är för smart alltså! Vad för specc är du? Jag tyckte det var roligt :) Och sen så är det inte så svårt att gissa tt jag är resto pga tree form/swiftmend etc... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 gammal bild på min förra prot pala http://img11.imageshack.us/img11/2299/wow2vx9.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Zhevra mount :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Zhevra mount :> Gratz, Bildens storlek var till och med 1337x716 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Zhevra mount :> Gratz, Bildens storlek var till och med 1337x716 Vet märkte det nu :>, det var inte ens med mening. Måste vara mitt öde att vara 1337 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Efter några... Stratholme runs ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Efter några... Stratholme runs ;) lmao :D hai money. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg