Ryssfemma Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Haha, när började ni spela på bladefist? :P I förrgår, free transfer från stormscale. As i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP? Transferade alla eller? Döptes om till WHEN I WAS när den anlände till Stormscale =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 Haha, när började ni spela på bladefist? :P I förrgår, free transfer från stormscale. As i recall it, BANUTA was a guild in Argent Dawn RP? Transferade alla eller? Döptes om till WHEN I WAS när den anlände till Stormscale =) Det är spelarna som gör guilden, inte namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 (redigerat) Då är Ensidia Nihilium antar jag =D. Redigerat 26 Januari 2010 av Ryssfemma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Då är Ensidia Nihilium antar jag =D.Nej, då Ensidia inte bara är Nihilum members.BANUTA har haft samma core-members sen den skapades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Då är Ensidia Nihilium antar jag =D.Nej, då Ensidia inte bara är Nihilum members.BANUTA har haft samma core-members sen den skapades. Men det jag vill komma fram till är att guilden hette WHEN I WAS, och jag var själv med i gillet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Då är Ensidia Nihilium antar jag =D. Nej, då Ensidia inte bara är Nihilum members. BANUTA har haft samma core-members sen den skapades. Men det jag vill komma fram till är att guilden hette WHEN I WAS, och jag var själv med i gillet. Och det jag försöker komma fram till är att du inte var en core-member, du var med i guilden 2 dagar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 http://img690.imageshack.us/img690/6071/wowscrnshot012410172745.jpg Jag i mitten, 0013 (OOIE) till höger och WASD(?) ligger död i bakgrunden. Har du börjat spela Dwarf Rogue? :o Jag har spelat det sen jag startade, har den bäst gearade Dwarf Roguen på min realm + Mest achivs av alla Dwarf Rogues :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Då är Ensidia Nihilium antar jag =D. Nej, då Ensidia inte bara är Nihilum members. BANUTA har haft samma core-members sen den skapades. Men det jag vill komma fram till är att guilden hette WHEN I WAS, och jag var själv med i gillet. Och det jag försöker komma fram till är att du inte var en core-member, du var med i guilden 2 dagar :P Nä, jag var faktist med väldigt länge med magen jag levlade upp, och så var jag en stund med den när vi härjade på Argent Dawn. Kebab va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Min DK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 lvl 58 nu dock, blir kanske 62 ikväll ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Min dk ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 http://img205.imageshack.us/img205/3822/wowscrnshot021310155506.jpg Algalon Puggad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg