razziel93 Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 jag skulle rekomendera zelda windwaker lr om du ska köpa zelda tp sanrt så kan det ju vara skönt att spela något förutom zelda under tiden så jag tycker du köper någor resident evil spel dom e alltid tänkande och så kan dom vara lite lebbiga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ett tips köp INTE spy hunter >.< jag tänkte själv säga F zero också, riktigt grymt. o samma här, KÖP INTE SPYHUNTER, fyfan va dåligt tråkgit de e . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 japps spy hunter SUGER !... men tales of symphonia o zelda the wind waker äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 jag har aldrig riktigt förståttt handlingen i spyhunter, köp iaf ngt zelda spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Okej, köp inte tales of symphonia, det är GCN värsta spel. Men jag glömde säga att 1080 snowboard är ett grymt bra spel. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 (redigerat) tales of symphonia har en kompis så jag kan låna av honom Redigerat 20 April 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Super smash bros Melee & Zelda The Wind Waker. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Zelda Wind waker kanske :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg