Gäst Miglot af eraon Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 allvarligt vem gillar zelda!!!!! <_< det suger sämsta spelet jag vet om!!!!!!!!!!! LÅter som om du inte har något vättigt att säga du är på ignore. Man jag har värre problem. Jag fasnar på första jag har laddat ner zelda (Sorry har bara inte råd) och jag kommer alldrig till bossen kan någon beskriva en walk truh för första templet. Spamma och gå inte OT här så skicka PM... Thank you... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 20 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2006 vaati är min favorit boss också :D men han e aslätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCreed Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 (redigerat) jag håller med! Vaati är jätte lätt! men jag undrar vad som händer med dem där grejerna som kommer upp ur kistan i början av spelet! :blink: Redigerat 23 Maj 2006 av Poké Brendan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg