knölföda Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) Jag har läst resencioner om Oblivion och har läst att det ska vara väldigt bra men är det online eller singel-player och när kommer det ut eller har det kommit ut jag fattar ingen ting :( Redigerat 17 April 2006 av knölföda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Jag har läst resencioner om Oblivion och har läst att det ska vara väldigt bra men är det online eller singel-player och när kommer det ut eller har det kommit ut jag fattar ingen ting :( Okej, hähä. Oblivion är ett jävligt bra spel,, Grym Grafik å så, lagom bra handligt.. Det är Ett Rollspel dårå.. Rätt långtråkigt om du frågar mig, Man måste göra Väligt Väligt mkt grejer Hela tiden... Det är ett Singel Player spel så det behöv inget internet:).. å så dt har släppts i affärerna:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ganska lätt också att hitta saker ...(ibland)...iaf man vet vart man ska för man får hjälp av en pil på kompassen vilket jag tycker e skönt..annars hade jag gett upp direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Bara Längtar till pengar kommer så att jag får slösa alla på att köpa :medieval: detta spel! Köpt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 då ska jag lätt ladde hem det :) å tack för att ni infomerade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ... eller så använder du bandbredden till att tanka ner ett rättstavningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 vad pete du är då :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.