Gäst virrs Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 ja har hört att det är bättre att fråga en gång för mkt än för lite.. men jag verkar itne få dem svaren jag behöver..så nu provar jag på ett annat Format.. .AVI filer .. Hur får man dem att kunna spelas upp På DVD'n till Tven? Tänkte, Man måste väl konvertera om dem till VCD lr SVCD lr nått va?.. lr går det på nått annat sett?.. För ni säger bara .. Öppna nero, Bränn Bla bla bla.. Klar.. men så funkar det inte rikgit på min data sörrö.. Citera
Gäst virrs Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 har du mydvd på din dator? Nää, ska jag ha dt lr? Citera
pollenallergi Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 Gör om .avi'n till .mpg isf, annars tar det väl hela filmens speltid att bränna den. Kvalitén blir inte den bästa i vilket fall, men det går att titta på. Citera
Snake_16 Skrivet 17 April 2006 Rapport Skrivet 17 April 2006 ladda ner DivX http://www.divx.com/divx/ Citera
xallie Skrivet 29 April 2006 Rapport Skrivet 29 April 2006 du kan använda dig an TMPEGEec för att splitta och sör att convetera (göra om formatet) eller så kan du dela avi filen med "avi chop" och sedan låta nero converta den åt dig om du har nero alltså. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.