Paranoxx Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag satt den just, admin eller nån tar bort den hela tiden-- sätter den här detta kan ju bero på 2 saker . antingen har du ingen internet anslutning .. eller så är de msn:s server som ballat ur. det händer rätt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Såna ruter kommer upp bara å vänta nån timme så funkar det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 men fatta! jag har testat i flera veckor, kan ingen hjälpa?? Jag har 100Mbps, och jag tror inte att det är fel på servern i 2 weeks+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 1. kolla så att din anslutning funkar korrekt 2. vänta 1 timme eller 2 3. kolla så att iden på din dator är korrekt inställd 4. installera om msn 5. bli förbannad 6. släng ut dator jäveln och köp en ny! ^^ brukar lösa sig tillslut för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag gjorde allt utom sista punkten ^^ fungerar inte fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Hmmm testa att instalera nya live messenger eller om du har det så instalera det gamla 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 jag har det, jag har installerat allt från 6.2 till 8.0 kan ingen hjälpa miiig??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.