Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 spelet startar typ när jag startar datan... alltså menyn går igång... kan jag få bort det.....e lite störande.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ja tror de går att få bort om du går in på options eller nåt och väljer att inte starta automatiskt, för så kan man göra me morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag hittar ju inte något sådant... jag e inne på options och inne på utforska och skit... :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Läs Manualen kanske :P brukar stå om sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 instalera om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Råkade slänga in det i autostart? :S Det fanns något man kunde skriva i 'Kör' rutan så man kunde ändra vilka program som startades när datorn startade men jag kommer tyvärr inte ihåg vad det var.. Hoppas någon annan kommer ihåg :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
claes Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 instalera om spelet Om du måste instalera om spelet så kan det vara smart att spara ditt spel i nån fil (vet inte exakt om det funkar men jag tror det går)! då måste du starta spelet och gå in på game data och försöka kopiera det som ligger där (som sagt vet inte säkert om det funkar)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 aj...hum..jag vill gärna inte att skiten försvinner nu när jag kommit ganska långt hum..... får kolla lite till dårrå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Det är din DVD-spelare som startar varje gång du startar datorn, antingen tar du ut skivan eller så stänger du av funktionen som startar dvd-spelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag ahr ingen skiva.... meeen väänta...hum.. jag har nästan en skiva...den ligger i...aja...men det har jag inte provat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.