Trasheye Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har typ inte platts för mera spel...och jag spelar inte ens hälften av dom...och mö pengar lär jag la inte få heller...men det känns inte så kul att slänga dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Elda upp dem eller fråga om nån kan lägga ut dem på internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 ta det du minst spelar och sälj det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag ahr runt 30 spel och spelar typ 5 stycken... kanske kunde tj'na en liten liten slant om jag slåde dom för mega billigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gockhan Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 e dom i fint skick så får du mellan 50-100 på Game Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 prova att använda skivorna till spelen du inte spelar och kasta prickskytte med dom osv. kanske skära bananer med dom? osv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrThompa Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Byt in dom i en Game affär, lämna 6 gammla som du töttnat på så får du välja ett splirrans nytt ! eller lämna 1,2,3 osv.... och få pengar eller rabatt på dett nya du köper .... bara en ide ! Thompa(2FST4U) jag har typ inte platts för mera spel...och jag spelar inte ens hälften av dom...och mö pengar lär jag la inte få heller...men det känns inte så kul att slänga dom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Vill du tjäna ( lite ) stålar så lämnar du in dem i affärn igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Jag skulle tagit MrThompas förslag lämna in 6av dem och få ett nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 6 av dem ? Vanligast är det väl typ 2-3 spel mot en helt ny spel... eller är jag helt ute och cyklar ? Sammanfattning: Vill du tjäna pengar, annonsera ut dme på Tradera eller Blocket. Vill du ha nyare spel, byt ut dem mot ett annat spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ha kvar dom du kanske kommer vilja spela dom nån annan dagg elr så är det byta in elr sälja:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg