Det är värt pengarna. Det finns ingen bättre konsol. Den borde vara billigare tycker jag.............
Värt Pengarna?
jag tycker det är rätt prisnivå... dom måste ju dra in lite på det så dom kan göra nästa Xbox konsoll :mellow:
ps3 är inte värd pengarna eftersom den kommer väga 5 KG och kostar 6000 + att alla roliga spel kommer till Xbox konsollerna så det finns inga roliga spel till Ps 3 (enligt mig)
men 360 är lätt värt de pengar det kostar... vartenda öre !
↗ till inläggetJojo men vissa spel i mitt län e uppe i 699:-.Håller med Angel of Darkness, och Xbox 360 har många skäl till att vara dyrare. Kolla bara på Xbox Live!
Jojo men, det kommer nog troligtvis ps3 spel också kosta och jag betalar gärna 699 spänn för ett bra spel till 360...
t.ex Halo 3 är värt 699 lätt, och troligtvis fable 2...
Men den där dyra konsollen...ps3 är jag skeptisk emot..
Om du frågar mig så säger jag, spara pengarna till WII! Inte lika bra grafik men roligare spel, roligare upplevelser med den nya kontrollen och du får helt klart uppleva nått helt nytt!
men varför i h*lvete drar du upp en så här gammal tråd? xbox 360 äger alla andra konsoler med xbox live
Wii-Fii!
jag tycker absolut det är värt pengarna den kostar bara 2500kr(core) om man gämför ps3 600kr :( kontrollen är också skön den skönaste jag har använt ;) så jag tycker att du ska köpa dig en.