är ett xbox 360 verkligen värt pengarna min kompis har ett men han tycker det inte e så bra men hur bra är det? skriv gjärna vad ni tycker ;) :cool:
Värt Pengarna?
Gå hem till din polare, spela lite och få en egen uppfattning?
ska testa nästa gång men inte idag lite sent ^^
det är dåligt helt klart, xbox ett är mycket bätre
VARFÖR ÄR XBOX 1 BÄTTRE ?
Hur många trådar har startats om samma ämne nu ?
Förövrigt vill jag säga att Xbox 360 är värt pengarna, enligt min uppfattning så borde den vara dyrare.
Bara den inte var så känslig och att den repar skivorna när man puttar på den så skulle den vara näst intill perfekt.
ja jag hanterar min skivor väl men bara när jag skulle ta lite papper och ta bort en fläck på en skiva så funkade den inte <_< dom tål så lite det var en massa repor när fläcken var borta <_<
det är Xboxet som förstör skivorna det är inte självaa skivorna som det är dålig kvalite på. förövrigt äger Xbox 360
xbox 360 e faktist bättre tycker jag :)
↗ till inläggetFinns ingen som helst anledning till att den skulle vara dyrare. lol.Hur många trådar har startats om samma ämne nu ?
Förövrigt vill jag säga att Xbox 360 är värt pengarna, enligt min uppfattning så borde den vara dyrare.
Bara den inte var så känslig och att den repar skivorna när man puttar på den så skulle den vara näst intill perfekt.
Ingen konsol är perfekt heller, det är omöjligt.
↗ till inläggetdet är dåligt helt klart, xbox ett är mycket bätre
Xbox bättre än 360 hahahahaha....grafiken till 360 slår xbox på långa vägar det är mycket bättre spel känsla i 360
:meddum: :meddum:
Håller med Angel of Darkness, och Xbox 360 har många skäl till att vara dyrare. Kolla bara på Xbox Live!
Jag håller med. Det är värt pengarna. Men de kanske skulle sänka prisen på spelen..???
Varför säkna prisen på spelen? De kostar 549-599 ungefär som förra generationens spel gjorde.
↗ till inläggetDen har inga skäl alls till att vara dyrare med så många brister som den har.Håller med Angel of Darkness, och Xbox 360 har många skäl till att vara dyrare. Kolla bara på Xbox Live!
Och Xbox Live betalar man ändå för så varför betala extra för konsolen också?
säjj tre fel på xbox 360 förutom det där med skivorna.
[forsaken64]: menar du verkligen det :blink:
↗ till inläggetallså de e en del som tycker det o det så va e de du stör dig på?säjj tre fel på xbox 360 förutom det där med skivorna.
[forsaken64]: menar du verkligen det :blink:
Det ända minus med xboxen är Skiv problemet!
ÖÖjjaa ! ÄR PS3 värt dt ? alldrig !!! kostar typ 6000 - 8000 kan även köpa till mer RAM minne till den.. inte en chans att man köper PS3 men grafiken kommer att vara lika bra som 360..
ja jag ska vänta tills det skunker typ til 2000
↗ till inläggetjag tycker inte det inte för jag har ett men spelet och vet va de kostar vanliga Xbox e mycke bättre!är ett xbox 360 verkligen värt pengarna min kompis har ett men han tycker det inte e så bra men hur bra är det? skriv gjärna vad ni tycker ;) :cool: