razziel93 Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Hej jag ska köpa ett spel. men det är ett problem. jag ahr hittat 2 det första är resident evil 2 jag spelade det förut ochd et var svin bra. det andra e zelda windwalker. jag vet inte vilket som skulle vara roligast så snälla hjälp mig att besämma mig :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr potato Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 Hej jag ska köpa ett spel. men det är ett problem. jag ahr hittat 2 det första är resident evil 2 jag spelade det förut ochd et var svin bra. det andra e zelda windwalker. jag vet inte vilket som skulle vara roligast så snälla hjälp mig att besämma mig :unsure: :unsure: :unsure: windwaker e lite tråkigt men ja skulle ha köpt det iaf :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 okej men ajg vill ha argument med jag vill inte bara att ni säger avd ni tycker sen så kan du ju inte svara om du inte har spelat båda spelen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) jag har spelat båda men Resident evil 2 är inte så kul...;) köp fyran istället... :D eller Wind Waker... :D Redigerat 18 April 2006 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Wind waker. Har bara spelat det. Men det är kul ibörjan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 wind waker e ju coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 The Legend Of Zelda: The Windwaker är det bästa Single player jag har spelat... Ett grymt bra spel... Ett långt och roligt äventyr.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Hej jag ska köpa ett spel. men det är ett problem. jag ahr hittat 2 det första är resident evil 2 jag spelade det förut ochd et var svin bra. det andra e zelda windwalker. jag vet inte vilket som skulle vara roligast så snälla hjälp mig att besämma mig :unsure: :unsure: :unsure: Köp Zelda Wind Waker, jag själv har det och det är svinBra!! :D //The Legend of Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razziel93 Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 jo men det ät så att jag vill ha det ett spelet (resident evil 2 ) för jag tycker det är tycker det är undnerhållande och jag vill ah en gammal goding :P men ajg tror jag köper zelda tack :) föresten när kommer zelda tp ut skulle vilja veta så man kan köpa det sen i tid:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg