Gäst Mega93 Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) Funkar det fortfarande inte? Se till att du har tre filer: 1. spelet 2. text-fil 3. en dll-fil Det är så onödigt att det är värt att kolla. Plus att filerna är verkligen inte stora. Så har du en hårddisk på över 0.2 gb borde du klara det :P Redigerat 18 April 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Åtgärden avbröts fick man nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Riktigt konstigt.. Är det från spelet eller när du laddar ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det är spelet när jag ska klicka på starta lr vad d nu är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 asså vad är det för spel...? och som nån sa varför ladda ner om det är onödigt... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Snygg vit ruta efter man tryckt start. Är det där jag ska leta efter text i detta spännande "text-rollspel? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Suck, suck.. Idioter som bara kan spela spel med "1337Z0RZRS-SUPER-ÅTTÅRING!!-GRAFIKKEN!!".. -.- Ni får gärna lämna den här tråden. BTT, jag ska ladda ner spelet. Skriver vad jag tycker senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.