pjuck Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 för ett tag sen så hadejag inget å göra så hittade jag mitt gammla super nintendo och började spela super metroid. Nu e det så att jag har fastnat! jag kommer ingen vart utan Grapple beam och jag kan inte hitta den! jag har letat överalt jag kan komma på men jag kan bara inte ihtta den. så om någon skulle vilja vara snäll och jkälpa mig genom att säga vart den är så skulle jag bli jätte glad så jag kan komma vidare. jag har varvat det en gång för längesen men jag kan inte komma ihåg vart den nu :blink: snälla snälla hjälp mig! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
supermetroid Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 (redigerat) den ska finnas i norfair i ett rumm längs ned till vänster om jag kommer ihåg rätt Redigerat 17 April 2006 av supermetroid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjuck Skrivet 17 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 den ska finnas i norfair i ett rumm längs ned till vänster om jag kommer ihåg rätt Okej jag ska försöka imorgon och se om jag kan hitta den! tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjuck Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 asså jag har kollat där nu men kan inte hitta den där för det va typ där man fick hoppa högt skorna.. så jag behöver fortfarande hjälp.. sitter fast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjuck Skrivet 29 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Jag har äntligren hittat den och den va faktiskt i ett rum längst ner i norfair! så tack för din hjälp! Jag har äntligren hittat den och den va faktiskt i ett rum längst ner i norfair! så tack för din hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg