Jopp. :huh: Det undrar jag.
Hur Många Spel Har Ni Klarat Av?
jag har klarat så monga att jag inte vet :D
jag med men jag kan säga över 50 spel :D
alla mina spel och det är asmånga... :D
Har bara två spel till GC =) Och jag har klarat ett av dom,Mario Kart:Double Dash.Jag har bara två spel eftersom jag inte spelar GC nu över huvudtaget.
När jag skrev över 50 så mena jag inte bara gc men typ 15-20 spel till gc har jag klarat :)
mm jag menade inte heller GC mena också X-Box DS Gameboy...
Oräkneliga + Alldeles för många hos kompisar ;)
så många att ja inte vet :P
klarat till många olika konsoler gba,gbc,snes,n64,gc, osv
Runt 80-90 spel totalt.
Till GCN: Alla mina 35 spel.
Jag har inte klarat så många. Säkert bara runt 20 styckna...
Men jag har dock klarat spelen mer än ett tiotal gånger också... Raderat och börjat om igen dvs. :D
30st lirar min kusins ca 50 GC spel för att hans pappa är 1 av 4 säljare i hela sverie( säg gärna detta till andra medlemmar) + mina 5st och mina andra 60 spel + mina kompisars spel... så jag har klarat 30-90speloj jag glömde mormor o gammelmormor o farmor o min fasters... jag kan fortsäta men orkar inte mer...så 40-110 spel har jag klarat :P :kung: :bah: :cool: :zzz:
lol, över undra iaf. har man playstation 1, playstation 2, n64, nintendo 8 bit, bamboy color, gameboy advance, xbox, gamecube och en pc så klarar man ganska mga spel faktiskt.
LOL min pappa klarar alltid spelen innan mig... det är tråkigt men roligt ibland för jag vet vad man ska göra där han fastnar...^^
Spelar du med din pappa, eller har du en pappa som spelar? Okej... är inte det skittråkigt?
Hehe jag har inte klarat av något av min spel :lol:
jag har ingen anning, typ 50 st
Spelar du med din pappa, eller har du en pappa som spelar? Okej... är inte det skittråkigt?
nää för när jag inte spelar elr inte e hemma så kanske han spelar o så...^^
o så kan han hjälpa mig om han har klarat det...^^
jadu, över 100 spel om man räknar med NES,SNES,GB,GBA,N64 och GC (finns säkert mer). Sen om spelet är roligt så raderar man sparningen och börjar om.