💬
Logga in
Fuska.se

Hur Många Spel Har Ni Klarat Av?

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jopp. :huh: Det undrar jag.

Nivå 0 · Nykomling

jag har klarat så monga att jag inte vet :D

Nivå 0 · Nykomling

jag med men jag kan säga över 50 spel :D

Nivå 0 · Nykomling

alla mina spel och det är asmånga... :D

Nivå 0 · Nykomling

Har bara två spel till GC =) Och jag har klarat ett av dom,Mario Kart:Double Dash.Jag har bara två spel eftersom jag inte spelar GC nu över huvudtaget.

Nivå 0 · Nykomling

När jag skrev över 50 så mena jag inte bara gc men typ 15-20 spel till gc har jag klarat :)

Nivå 0 · Nykomling

mm jag menade inte heller GC mena också X-Box DS Gameboy...

Nivå 0 · Nykomling

Oräkneliga + Alldeles för många hos kompisar ;)

Nivå 0 · Nykomling

så många att ja inte vet :P

klarat till många olika konsoler gba,gbc,snes,n64,gc, osv

19 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Runt 80-90 spel totalt.

Till GCN: Alla mina 35 spel.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har inte klarat så många. Säkert bara runt 20 styckna...

Men jag har dock klarat spelen mer än ett tiotal gånger också... Raderat och börjat om igen dvs. :D

30st lirar min kusins ca 50 GC spel för att hans pappa är 1 av 4 säljare i hela sverie( säg gärna detta till andra medlemmar) + mina 5st och mina andra 60 spel + mina kompisars spel... så jag har klarat 30-90speloj jag glömde mormor o gammelmormor o farmor o min fasters... jag kan fortsäta men orkar inte mer...så 40-110 spel har jag klarat :P :kung: :bah: :cool: :zzz:

20 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

lol, över undra iaf. har man playstation 1, playstation 2, n64, nintendo 8 bit, bamboy color, gameboy advance, xbox, gamecube och en pc så klarar man ganska mga spel faktiskt.

Nivå 0 · Nykomling

LOL min pappa klarar alltid spelen innan mig... det är tråkigt men roligt ibland för jag vet vad man ska göra där han fastnar...^^

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Spelar du med din pappa, eller har du en pappa som spelar? Okej... är inte det skittråkigt?

Nivå 0 · Nykomling

Hehe jag har inte klarat av något av min spel :lol:

Nivå 0 · Nykomling

jag har ingen anning, typ 50 st

22 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Spelar du med din pappa, eller har du en pappa som spelar? Okej... är inte det skittråkigt?

nää för när jag inte spelar elr inte e hemma så kanske han spelar o så...^^

o så kan han hjälpa mig om han har klarat det...^^

jadu, över 100 spel om man räknar med NES,SNES,GB,GBA,N64 och GC (finns säkert mer). Sen om spelet är roligt så raderar man sparningen och börjar om.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in