Svedda Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 spelet blir ju längre än oot men det verkar som att det blir ännu längre bara för att dom skjuter upp det då och då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 nu blir det lite svårt vissa säger att det kommer 21 september ich vissa första maj vem har rätt :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 den kommer nog i september.........iaf i vinter! ja vet för ja praoar i GAME o där har de sagt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 GAME vet ingenting, dom suger >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 GAME äger!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 jag har läst om det det kommer utt om 148dagar http://www.spelbutiken.se/php-bin/front.php?kat=cube på den här hemsidan :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 GAME äger!!! Nä.Personalen är Inkompetent och kan inget om spel. Och så är det för dyrt. Webhallen>Allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
janna Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 personalen är kanske inte den bästa men GAME är en bra spel affär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 Bäst att den kommer i September nu då..Om inte,så räkna med våld lol :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 haha men jag har typ väntat i två år kanske inte två men typ nåt sånt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 haha men jag har typ väntat i två år kanske inte två men typ nåt sånt... ;) iaf 1 år måsta man säga.......kanske lite till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 April 2006 Rapport Dela Skrivet 28 April 2006 ja ett och ett halvt eller nåt sånt... åhh jag längtar såå mycket...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg