Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 undrar hur mycket spelet kommer att kosta ifall det blir 699:- då väntar jag en stund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Spelet kommer samtidigt som Nintendo Wii(Revolution) för att dom ska ha en bra titel när Wii lanseras. Och det kommer säkert kostar 499 i webbutiker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 Om nån ujndtrar var jag fick datumet ifrån så är det spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 April 2006 Rapport Dela Skrivet 29 April 2006 ok :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 Spelbutiker är inte o lita på och Nintendo har bekräftat att spelet kommer samtidigt som Nintendo Wii(Revolution) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy2 Skrivet 1 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2006 september tror jag :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg