Hoppa till innehåll

Två Frågor Från Min Kompis

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
Skrivet

1. Min kompis har klarat Pokemon ligan i Emerald,MEN,på Safari Zonen ska man ju kunna fånga Jotho Pokemon,men var finns dessa ställen där man kan fånga dem?

2. På XD,i Kaminkos house,har vi fått nycklen till dator rummet och det andra rummet som man kunde komma in i innan,men i det datarummet som vi är i då är det massa spakar som man kan hoppa på och åka med och så kan man se en Robot Groudon och en Robot Kyogre som inte är färdig än,frågan är: Hur kommer man ner?

(Som ni vet så är jag knappast något geni på Emerald eller XD)

Skrivet

Emerald. Det har öppnats fler ställen nu där. Gå till utgången utav safari zonen där gubben står. Gå upp därefter. Sedan till höger finns dem nya platserna.. Kolla annars på serebii...

Gäst Tomatketchup
Skrivet (redigerat)

Thanks man!

Redigerat av Tomatketchup
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Jag äger varken Emerald eller XD,det är min kompis alltså.

Skrivet

2. På XD,i Kaminkos house,har vi fått nycklen till dator rummet och det andra rummet som man kunde komma in i innan,men i det datarummet som vi är i då är det massa spakar som man kan hoppa på och åka med och så kan man se en Robot Groudon och en Robot Kyogre som inte är färdig än,frågan är: Hur kommer man ner?

gå in i kamikos rum, gå in genom dörren längst bort, där inne finns det en hiss och den åker man ner med.

ps. kolla också på psypokes.com om du har frågor om emerald. mycket bättre än serebii!

• Skapa ny...