razziel93 Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 Hej jag e på event 50 det är den enda jag har kvar + event 51. kan någon hjälpa mig och ge tips om hur jag gör för att klara dom två händerna dom e ju ass svåra jag e inte så himla :kung: på detta spelet
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 April 2006 Rapport Skrivet 18 April 2006 ta ganondorf och gör a-Upp på dom så gjorde jag och på 51 ta jigglypuff och gör ner-b precis på giga bowser sen så fegar du på ganondorf och mewtwo
razziel93 Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Skrivet 18 April 2006 koej tack!! en fråga till hur får man en bild som andra ser när man skriver i forummet`` men han vaknar ju direkt :(
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 vad menar du? man behöver göra 2 st ner-b på giga bowser så har han förlorat ett liv
Shadowbeing Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 vad menar du? man behöver göra 2 st ner-b på giga bowser så har han förlorat ett liv Nja, räcker med att han slår Giga Bowser med t ex arealattacken(hoppattacken) A-ner och sedan gör B-ner.... Giga Bowser är den lättaste att döda av dem 3. :evil: Det är bara lite jobbigt när de är 3... Sen är det lätt som en plätt :kung:
LiQuiDe Skrivet 19 April 2006 Rapport Skrivet 19 April 2006 Hej jag e på event 50 det är den enda jag har kvar + event 51. kan någon hjälpa mig och ge tips om hur jag gör för att klara dom två händerna dom e ju ass svåra jag e inte så himla :kung: på detta spelet jag tog samus och gjorde upp och A(hoppade innan)
Brawler Skrivet 20 April 2006 Rapport Skrivet 20 April 2006 Använd nån smidig,som inte tar för lång tid på sej att ladda efter att ha gjort en attack..Ja..Jag snackar om Luigi! Jag ägde händerna med han .. :P
bambocha Skrivet 21 April 2006 Rapport Skrivet 21 April 2006 jag använde fox o fegade med hopp+a-ner bara svin lätt för mig :D
ouagadougo Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 Ingen som kör med Ness? <-/-> + b är underbart eftersom Giga Bowser är så stor. Den stoppar alla från att komma fram och då är det bara att <-/-> + B på dom tills dom har runt 100 & i skada. Då springer man till kanten och skjuter in sig med upp + b på dom. Detta gör att de flesta av dom flyger iväg ganska bra. Sen är det bara att upprepa detta.
Triforceh Skrivet 22 April 2006 Rapport Skrivet 22 April 2006 evnt match 50 är väl mot händerna? :huh: Nej. Och lättaste sättet att klara den är att resta dom med Jiggly.
Rekommendera inlägg