Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Det kanske är inte så många som vet vad det är för det stängdes nästan genast. Kommer det komma tillbaka :huh: Hoppas det. Det var lite kul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 (redigerat) mm jag han bara bli lvl 52 i de.. :( sen så läggde dem ner server.. dem hadde den nog på playerworld ir nått sånt heter de.. har hört att han som hadde de dog vid nån transplatasion.. kanske falskt? och då kan dem inte hålla uppe alla servers som ärpå playerworld (99% säker på att dem har den på playerworlds) mm jag han bara bli lvl 52 i de.. :( sen så läggde dem ner server.. dem hadde den nog på playerworld ir nått sånt heter de.. har hört att han som hadde de dog vid nån transplatasion.. kanske falskt? och då kan dem inte hålla uppe alla servers som ärpå playerworld (99% säker på att dem har den på playerworlds) edit: LOL konstig lagg.. Redigerat 18 April 2006 av Mellan_mjölken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag blev typ level 56 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ja?! Jag saknar det som f*n! JAG BLEV BARA LVL 46! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (redigerat) Finns rätt många f*n spel av Zelda, en del rollspel. Men de är inte kul ändå. EDIT: Va? kan man inte skriva f a n... det är mer än en svordom Redigerat 19 April 2006 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 OT:Huh?! Blir det censur på f*n? Måste kolla.. Tänk om man menar f*n club.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 kan ju säga att jag hann bli level 110 på det=) ja det kommer komma igen. fast under namnet ZOLH istället för ZOLR kolla: zolr.blackrock.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Kan skryta lite här nu, hade 2 gubbar. Den ena (brunhilde) var på lvl 124, den andra (muffelbiff) var på lvl 125. Sen slutade jag lira när många började fuska. Läste att de skulle börja med spelet igen om ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Vet du när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 http://zolr.blackrock.se/?page=2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 muffelbiff! dig träffade jag kommer jag ihåg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.