flygon Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Jag undrar vilken pokemon jag ska byta bort, och vilken jag ska ersätta med, några förslag? Mitt team: Flygon lv 67 (Glöm att jag byter bort den) Typhlosion lv 64 ( :cool: ) Lapras lv 64 (Snaaark) Roselia lv 59 (Bara för att ha ett blandat team, jag hatar den) Delcatty lv 65 (Normal-typ, men med bra och mixade attacker, typ Blizzard, flamethrower) Murcrow lv 61 (Sådär) Vilken ska jag ta bort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 ja tycker du ska ta bort roselia - såklart ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Skarmory kan du lägga in istället för Roselia. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 (forts. från mitt förra inlägg) och lägg till en Venosaur/Meganium/Sceptile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Roselia.. Om du hatar den.. Lägg in en bellosom . Murcrow kan du byta ut mot umbreon eller något. Delcatty.. byt ut mot Togetic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Roselia.. Om du hatar den.. Lägg in en bellosom . Murcrow kan du byta ut mot umbreon eller något. Delcatty.. byt ut mot Togetic. Kopierade ditt inlägg för att jag också tycker så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Bra Grass-Pokemon: Ludicolo, Sceptile, och kanske Meganium. Dodrio>Togetic. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag tycker: Behåll Delcatty om den har bra mixade attacker, det är alltid bra med en "allround" pokémon i teamet. Roselia kan du byta mot en starkare Grass pokémon, Sceptile om du valde den i början, annars kanske Bellosom som det redan har nämnts eller nån annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 roselia ska bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 ok, men då byter ja till mig en sceptile då, och bort med murcrow, in med umbreon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Bra Grass-Pokemon: Ludicolo, Sceptile, och kanske Meganium. Dodrio>Togetic. :P Ludicolo är för långsam o.O Sceptile för svagt defence. Meganium är mysig =| :o Togetic är faktiskt helt ok O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 togetic är sådär, men delcatty får va kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg