Dolphin Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Nej man borde inte få något Fuska VIP även om det bara varar en dag så kostar det för Admin. Det är dessutom en onödig kostnad. Be dina föräldrar betala 2 månaders Fuska VIP på din födelsedag i stället. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Okej. Då kan vi glömma bort iden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Eftersom jag inte bor i lägenheten på sommarn utan i vår sommarstuga så kan jinte jag vara här på min födelsedag endå. 31 juli fyller jag år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 19 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Okej. Men nästan alla tyckte inte att det var en bra ide så någon moderator kan låsa tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.